Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων για τη Διαχείριση Απορριμμάτων και Ανακύκλωσης

Περιγραφή:

Ο κάτοχος πιστοποίησης στην ειδικότητα «Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων για τη Διαχείριση Απορριμμάτων και Ανακύκλωσης» ορίζεται ως το άτομο που διαθέτει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών και εργαλείων για την εποπτεία, παρακολούθηση, ανάλυση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης αποβλήτων και ανακύκλωσης και τη μείωση του κόστους, στο πλαίσιο της τοπικής αυτοδιοίκησης και των στρατηγικών βιώσιμης ανάπτυξης.

Η επιτυχής συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης του αντικειμένου αυτού, αποδεικνύει την ικανότητα του ατόμου να κατανοεί τη χρήση έξυπνων συστημάτων και λογισμικών για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων, να εφαρμόζει πρακτικές κυκλικής οικονομίας και να υποστηρίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών καθαριότητας μέσω της υιοθέτησης καινοτόμων λύσεων που εμπλέκουν πολίτες, επιχειρήσεις και δημοτικές δομές.

Στα ενδεικτικά εργασιακά του καθήκοντα συμπεριλαμβάνονται τα εξής:

  • Παρακολούθηση και ανάλυση δεδομένων μέσω ψηφιακών πλατφορμών διαχείρισης απορριμμάτων.
  • Υλοποίηση ψηφιακών λύσεων για τη βελτιστοποίηση της αποκομιδής και την ενίσχυση της ανακύκλωσης.
  • Συμμετοχή σε καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης πολιτών σχετικά με την ανακύκλωση και την ορθή χρήση ψηφιακών εφαρμογών διαχείρισης αποβλήτων.

 

Προϋποθέσεις συμμετοχής στην εξέταση πιστοποίησης:

Να είναι ηλικίας 18 ετών και άνω και:

  • Απόφοιτος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

ή

  • Απόφοιτος προαιρετικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ Λύκειο) και ολοκλήρωση προγράμματος κατάρτισης σε συναφές αντικείμενο (διάρκειας τουλάχιστον 40 ωρών)

ή

  • Απόφοιτος προαιρετικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. Επαγγελματικό Λύκειο) με εκπαιδευτικό προσανατολισμό σε συναφές αντικείμενο

ή

  • Απόφοιτος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δημοτικό σχολείο μέχρι το 1980 ή από τριτάξιο Γυμνάσιο από το 1981) και ολοκλήρωση προγράμματος κατάρτισης σε συναφές αντικείμενο (διάρκειας τουλάχιστον 60 ωρών).
Scroll to Top